1 Ara 2014

News

Merhabalar arkadaşlaar. Uzun bi süre yoktum kusura bakmayın çok yazasım gelmiyodu. Şimdi de nerden geldi istek bilmiyorum. Belki bu yazıyı bile tamamlayamicam ama neyse başlamak bitirmenin yarısıdır di mi? :)
Hmm en son yazdığımda sınav sonuçları falan açıklanmamış daha. Şimdiyse Yeditepe Üniversitesi'nde hazırlık okuyorum. Bölümüm genetik ve biyomühendislik. Tıptan sonraki alternatifim buydu, tıp için de puanım yetmeyince :( bu bölümü yazdım ve ilk tercihten girdim :)
Şu an A kurundayım ve bu kur bir dönem sürüyo, 7 ocakta biticek. İstersem fakülteme başlayabiliyorum ama bu senenin sınav döneminden sonra güzel bi tatil olmasını istediğim için -zaten o yüzden hazırlık okuyorum- başlamayı düşünmüyorum. Onun yerine dil eğitimim tam olsun diye 6 aylığına İngiltere'ye gitmeyi planlıyorum şu sıralar. Tabii dil bahane alışveriş şahane hihi :)
Şimdiden 3-5 yer var kafam Türkiye'de satılmayıp orda olan muhteşeem şeyler.  Mesela Paperchase. O kadar muhteşem ki sanırım orda tüm paramı yiyebilirim. İngiltere'nin kırtasiye zincirlerinden biri. Bi blogda keşfetmiştim ama o zamanlar Türkiye'ye online satışları yoktu. Fakat yine de ara ara girip iç geçiriyodum yeni koleksiyonlara bakarak. Geçen aylarda fark ettim ki başlamış Türkiye'ye de göndermeye dırırım. Ama maalesef çok pahalı.. Hani defterlere veririm o parayı ama üstüne bi  yaklaşık 30 lira kargo ücreti gelince iş cazibesini yitiriyo haliyle. Ben de dedim ki kendi kendime bekle Zeynep elbet bir gün İngiltere'ye gidersin. İşte o gün Şubat'ta gerçekleşicek umarım :)
Bir başka uğramak istediğim yerse Cath Kidstonlardan herhangi biriii. Benim alışverişkolikliğimin tabak-çanak türü olan annem için vazgeçilemez bi yer olucağından eminim. Ve tabii Londra'nın altını üstüne getirmek her yerini gezmek istiyorum. Sizin de gitmemi önerdiğiniz herhangi bi yer -kafe,kütüphane,butik- varsa bekliyoruum.
Herkese iyi kışlar :)

2 yorum:

  1. Hey, blogun ilk yazısından bu kısma doğru göz gezdirdim ve tıp istemene rağmen kazanamamış olmana üzüldüm doğrusu. Yine de benzer bir bölüme yerleşmişsin ve umarım orada mutlusundur. İki yıl geçmiş üzerinden bu mesaj biraz geçmişten gelmiş gibi oldu ama ne yapalım :)
    Sıradaki yazılarına bakayım ben, asıl heyecan -gezi yazısı vs.- orada başlıyordur belki de...

    -Anonim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Uzun süredir aktif değildim, bu tatlı yorumlarını görünce çok mutlu oldum :) Bloguma yorum yapan ilk yabancısın galiba, ama artık yabancı sayılmayız :) Şu an için mutluyum bölümümden henüz çok bir atraksiyon yaşamıyor olsam da.

      Sil