24 Haz 2014

hi guys!

geri döndüm o***pular! böyle diyince hiç havalı olmadı tabii ki, IM BACK BITCHEZ!
Ygs-Lys maratonumuz sonunda sona erdi ve been blogumu çok özlediğimi fark ettiiim. siz de beni özlediniz mi çocuklar hı? arada bi yorum bi şey yapın da birilerinin okuduğunu düşüneyim, mutlu olayım. gerçi ben uzun süre yazı yazmaya bloglara sinir oluyorum bi süre sonra ama geçerli bi bahanem vardı bence benim :)
siz sormadan söyliyim -çünkü sorucağınız yok- sınavlarım iyi geçti sayılır, matematikte sürem yetişmedi, 12 boşum var ama herkesin öyleymiş genel olarak o yüzden içim rahat. fendeyse sürem yetişti, toplamda 5 boşum var, yaptıklarım da doğru gibi, umarım hissettiğim gibi gelir sonuçlar da ablanız doktor olur :)))))
yaklaşık üç aylık bu koskoca tatilde yapmayı planladıklarım, bol bol kitap okumak, dizi/film izlemek ve tabi ki bozcaada.. tabi bozcaada'dan sonra başka güzel şehirlerimiz olur, canım halalarımın yaşadığı yer samsun olur, yurtdışı (?!) olur.. bunlar da planlarımın arasında yok değiller. ama önce bi bozcaada'ya gideyim özlemimi gidereyim de sonra nolursa olsun.. geçen gün bi küçük eylül meselesi'ni izledim ikinci kez. ne kadar özlediğimi tekrar fark ettim bozcdayı. bilmeyenler olabilir tabi, orda geçiyo film.
neyse şimdi de gelelim ne okuyacağım ne izleyeceğim, işte listeleer:
kitaplar;

  • taht oyunları serisi*georger r.r. martin
  • peter pan ölmeli-john verdon (aklından bi sayı tut kitabının dördüncüsü)
  • topuklu ayakkabılarla nasıl yüricem?-camilla morton (özellikle bu son kep töreni ve mezuniyet balosundan sonra keşke daha önce keşfetseydim dediğim ve hemen aldığım kitap, henüz okumadım ama arka kapak yazısından kesinlikle çok ihtiyaç duyacağım şeyler varmış gibi görünüyo)
  • ilk aşk-john green
biliyorum çok kısa bi liste ama daha henüz keşfe çıkmadım, merak etmeyin bu liste 3e 5e katlanır :)

filmler;

  • fight club (don't judge me!)
  • dallas buyers club
  • her
  • sabah neşesi
  • prestige
  • harry potter serisi (dövmeyin beni ama ilk defa izlicem)
  • requiem for a dream
  • blue is the warmest color
  • şeytanın avukatı
  • stoker
  • mean girls
  • zamanda aşk
  • leon
bu listenin de daha çok uzayacağını tahmin edebiliyorum, şimdi gelelim dizileree;

  • friends(ikinci tur :))
  • american horror story
  • the oz
  • the following(yarım)
  • the vampire diaries(yarım)
  • mentalist
  • house md(yarım)
  • chuck
  • dexter
  • breaking bad
  • how i met your mother(yarım)
  • 24
  • sherlock
  • the originals
  • new girl
  • gossip girl
  • intelligence(yarım)
  • once upon a time(yarım)
  • pretty little liars
  • prison break
  • the 4400
  • the 100
**üstü çizililer izlenmiş/okunmuş :)
yüzde yüz garantili önereceğim bi dizi var, true detective, 1 sezon 8 bölüm, polisiye/dram, ama muhteşem bi dizi tek kelimeyle, kesinlikle tavsiye ederim!
bugünlük benden bu kadar, ilerleyen günlerde görüşmek üzere, bol alışverişli günler :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder